Aizvērt
Pierakstīties uz konsultāciju
Aizpildiet konsultācijas formu




    Осуществляя действия по вводу данных, вы соглашаетесь на обработку своих персональных данных и принимаете политику конфиденциальности и условия использования.

    Вы записались на консультацию

    Your application has been submitted successfully.

    Закрыть

    Darzciema 60, 2. st
    Rīga, Latvija
    P. - Pk. 10:00 - 17:00

    Lietošanas noteikumi

    Distances līgums

    GetUp IK, reģ. Nr. 40002211123, Stopiņu iela 8 k-1 -14, LV-1035, Rīga, turpmāk – internetvietne – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.

    Vispārīgie noteikumi

    Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.

    Pasūtīšanas, piegādes un samaksas kārtība

    Patērētājs veic pakalpojumus pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot iegādājamo pakalpojumu veidu un daudzumu. Patērētājam ir iespēja veikt apmaksu par pakalpojumu, lietojot internetvietnē iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Patērētājam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

    Pakalpojuma sniedzējs nodrošina pakalpojumu sniegšanu noteiktāja dienā un laikā kā norādīts pirkumā, kopš ir saņemta apmaksa par pakalpojumu, un pakalpojuma laiks ir apstiprināts ar Pakalpojuma sniedzēju.

    Preces cenu, kas minēta internēta vietnē, Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs mainīt vienpusēji. Šajā gadījumā Patērētāja pasūtītās un apmaksātās pakalpojumu cena nevar tikt mainīta.

    Atteikuma tiesības

    Patērētājam ir sēkojošas pakalpojumu atteikuma tiesības:

    • Patērētājs var atteikties no pakalpojuma, nosūtot Pakalpojuma sniedzējam par to atteikuma vēstuli pa e-pasu vai informejot Pakalpojuma sniedzēju telefoniski.
    • Informējot Pārdeveju 24 stundas pirms apstiprinātas pakalpojumu sniegšanas laika, apmaksāta pakalpojumu summa tiks atgriezta Patērētājam pilnā apmērā.
    • Informējot Pakalpojuma sniedzēju vēlāk nekā 24 stundas pirms apstiprinātas pakalpojumu laika, Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības piedāvāt Patērētājsam saņemt pakalpojumu (konsultāciju) tiešsaitē. Ja Patērētājs, kādu apstakļu dēļ, nevar arī saņemt pakalpojumu (piedalīties konsultācija) tiešsaitē, Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības ieturēt samaksātu naudu par pakalpojumu pilnā apmērā.
    • Neierašanās gadījumā uz apstiprinātu klātienes vai tiešsaites konsultāciju, samaksāta nauda par pakalpojumu netiek atgriezta.

    Nauda tiek atgriezta Patērētājam septiņu darba dienu laikā no atteikuma vēstules saņemšānas un apstiprināsanas no Pakalpojuma sniedzēja puses. Nauda tiks atmaksāta ar bankas pārskaitījumu uz bankas norēķinu kontu, kas tika izmantots, veicot maksājumu. Ja apmaksa par pirkumu tiek veikta ar maksājumu karti, nauda tiks atgriezta uz Patērētāja maksājumu kartes. Netiek uzskatīts, ka Pakalpojuma sniedzējs ir pārkāpis naudas atmaksas nosacījumus, ja naudas pārskaitījumu nav iespējams veikt Patērētāja vainas dēļ (pamainījies bankas konts utt).

    Citi noteikumi:

    Pakalpojuma sniedzējs var pēc savas iniciatīvas piešķirt atlaides vai noteikt akcijas cenas internetvietnē. Interneta vietnē piešķirtās atlaides un akcijas nesummējas.

    Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs pieprasīt Patērētājam uzrādīt nepieciešamos apliecinošus dokumentus vai sniegt citu nepieciesāmu informāciju atlaides saņēmšanai.

    Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības vienpusēji, bez atsevišķa brīdinājuma, mainīt īpašo piedāvājumu vai atlaižu nosacījumus vai arī tos atcelt.

    Pakalpojuma sniedzējs nav atbildīgs par interneta savienojuma traucējumiem vai traucējumiem tīklos vai e-pasta vietnēs, kuru dēļ Patērētājs nav saņēmis Pakalpojuma sniedzējsa ziņojumus.

    Pakalpojuma sniedzējs sūta visus ziņojumus un citu informāciju Patērētājam uz Patērētāja norādīto e-pasta adresi. Lai sazinātos ar Patērētāju, Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs izmantot dažādus komunikācijas kanālus, tajā skaitā, tālruni, katalogus, tiešā pasta reklāmu, e-pastu, sms apziņošanu un citus veidus

    Šie noteikumi ir izveidoti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, un jebkurus strīdus sākotnēji iesaistītajām pusēm jācenšas atrisināt sarunu ceļā, bet ja tas nav iespējams, tad tiesas ceļā Eiropas Savienības normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā

    Datu apstrāde

    Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Patērētājs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pakalpojuma sniedzējs varētu pieņemt Patērētāja pasūtījumu un veikt pakalpojumu saskaņā ar normatīvo aktu prasībām. Ievadot informāciju, Patērētājs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Patērētāja pasūtījuma apstrādi.

    Ar detalizētu informāciju par personas datu apstrādi Patērētājs var iepazīties internetvietnes sadaļā “privātuma politika”.

    Patērētāja pakalpojuma noformēšanas fakts ir beznosacījuma fakts, kas apliecina, ka Patērētājs piekrīt šī Līguma nosacījumiem. Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs atteikties noslēgt Līgumu un veikt Pasūtījumu, nenorādot iemeslus.